>

Ut med det gamla och in med det nya


Vi har alldelles för mycket kläder som aldrig används. Och då menar jag aldrig. Just nu ligger det mesta i tvätten och jag skulle behöva ha en riktig tvättdag från morgon till kväll. Men jag tog i alla fall tag i att rensa i sovrumms garderoberna och i en av dom fanns det mesta lite av varje helt enkelt. men nu är det en hel säck som ska iväg med lastbil till något behövande land. Och sen är det två stora påsar som ska iväg till erikshjälpen. Och det jobbiagste med det hela är att jag vet att jag har ungefär 10 gånger så mycket kvar att rensa ut. Men när man rensar ur det gamla får det ju plats med lite nytt och det har ju aldrg skadat. Inte mig i alla fall! :)


Och igentligen har jag inte tid att sitta här för det är tusen andra saker som ska göras. typ städa köket, vilket måste vara det absolut tråkigaste som finns. Sen ska vi klä på oss och gå till tandläkaren och lämna Noah nappar, panta en massa flaskor och sen till morfar och fika. Det finns att göra helt enkelt!




en gammal bild på mina hjärtan!

Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: