>

what was that promise that we made

jag har alltid sagt att jag inte lovar saker jag inte kan hålla. och jag håller mig fortfarande till det, men idag har jag lovat. Jag har lovat mig själv och framför allt mina älskade ungar att det kommer bli bra.
Det är jobbigt just nu, men jag vet att jag klarar mig. för tillsammans med dom kan jag klara allt.
Det är för dom jag går upp på morgonen, och för dom jag kämpar och sliter som ett djur. Och det är värt varje sekund och lite till, och jag kommer inte ge upp. Kommer aldrig ge upp.
kommer fortsätta kämpa för att få det bästa!
~~~~~

stark, starkare, starkast. jag.
Postad i: mitt i allt kaos Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Daisy

Beundrar dig som är så stark å att du får allting å gå ihop. EVENTUELLT börjar jag jobba i Borås inom en snar framtid, får besked tidigast i slutet på nästa vecka. De innebär att du har en till person att ta hjälp av främst kvällar och helger.

2010-10-21 @ 14:05:02
URL: http://daisyfors.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi vet att du klarar allt. Men det bästa är att DU har förstått vad som väntar och vad som kommer. Dina underbara ungar och du och M kommer att gå stärkta ur det här. Älskar dig gränslöst.

2010-10-22 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: