>

suprise!




helt sjukt vad saker jag eller vi rättare sagt samlat på oss under det ynka året vi bott här,  saker jag har letat efter som en besatt har jag hittat nu. På helt andra ställen än där jag letat. Ganska självklart eftersom jag inte hittade dom..


Nog om det, det jag skulle ta upp var att jag har så svårt för att slänga saker för dom kan ju faktiskt vara bra att ha? Och då är ju frågan: alla saker som man hittar i lådor/garderober och andra gömmar som man klarat sig utan i så gott som ett år. Behöver man verkligen dom?
Tror inte det. Men jag kan ändå inte göra mig av med dom. Jag får helt enkelt ösa ner alla saker som ligger gömda på alla olika ställen i soppsäckar och slänga utan att igentligen titta. Så får det bli?


Nej men om jag skulle fortsätta med min lilla, eller inte så lilla lista. Har ju typ hundra saker som ska göras idag.



Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: