>

Jönköpings Underbara Jävla Kommun.

     
Försöker få tag på någon som kan ge mig ett svar på om det är möjligt att jag får ha dagisplats i Gränna över sommaren.. Helt stört omöjlgt att få ett svar från någon. Den ena vet inte, den andra är icke anträffbar (dom senaste 4 arbetsdagarna) och den tredje chefen i detta fallet som jag helst av allt skulle vilja prata med hon är på tjänstemöte till klockan 10 i morgon förmiddag.. Fantastiskt. Det är ännu bättre när dom säger att dom ska ringa tillbaka och inte hör av sig alls, vansinnig blir jag. Nu är det inte så mycket jag kan göra åt saken.

Jamie ska ju börja skolas in på måndag, och jag ska börja gå brevid på jobbet när inskolningen är klar, dom räknar på 2 veckor och jag är otrolgt tveksam till att det verkligen behövs 10 hela dagar.. Han är ju faktiskt ganska så van vid miljön och fröknarna eftersom han varit med i stort sett vid varje lämning/hämtning. Samtidigt är han ju faktiskt ganska mammig.. Jag tror i vilket fall att det kommer gå bra!




                                       

Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Det tror jag med. En alldeles underbar kille som ska gå med sin lika underbara Storebror på dagis!

2010-05-04 @ 20:23:12
URL: http://emiliafenomena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: