>

ÄNTLIGEN!!

Nu känns det som att det finns ett slut på allt. Det är kaos i hela lägenheten men jag trivs som fisken i vattnet redan! Och det är helt underbart att känna att man vill gå hem att det är skönt att vara hemma och att faktiskt trivas. Det är lådor och saker tamefan överallt men det är helt perfekt. Som jag sa till min käraste igår, det är otroligt skönt att känna att man vill göra fint och fixa. Nu vill jag bara ha undan alla kartonger och få fram alla saker, in med kläder i skåp och få ordning. Jag känner det, att det kommer bli superbt. Kanon.

Till en helt annan sak så ska jag jobba min första dag imorgon på 3 år. Tre hela år, och jag är nervös så in i helvete! Tusen saker som jag måste komma ihåg och massa andra saker. Men jag vet att det kommer bli bra, allt kommer bli bra. Allt kommer bli superbt!



Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: