>

Borta?



Jag köpte nya gummistövlar till Jamie lagom till han började dagis, och än så läge har dom inte använts allt för flitigt men jag vet med all säkerhet att dom har varit på dagis. Men nu är dom borta, helt väck. Inte hemma, inte på dagis och inte någon annanstans heller. Det enda jag inte kollat är om dom är hos mamma, och henne ringde jag och väckte efter att hon jobbat natt utan att meddela detta! jag ska ju veta sånt!  ;)



Och jag hoppas verkligen att dom kommer fram för det är inte det första som försvunnit heller. Tuttar, vantar, strumpor och andra småsaker. Mycket irriterande faktiskt. Är det föräldrar som skiter i om dom får på sina barn fel kläder hem? Eller är dom så ouppmärksamma bara? Det kan man fråga sig, frustrerande minst sagt!
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: