>

Herregud..

 Våra barn håller på att driva mig till vansinne idag dom gnäller, skriker och ska bli burna på HELA tiden. Och inte nog med det har dom feber och är genom snoiga båda två. Mitt tålamod är slut, det var någon som var och stal det för flera timmar sen.
Och självklart blir kidsen sjuk lagom till att Michel börjar jobba. Jo för det har han, fantastiska tider.. 12-21 Great! Dom kunde inte tänkt sig att vara sjuka förra veckan när vi var hemma båda två? Icke.

Nu är jag väldigt glad att min fina pojkvän faktiskt har fått jobb, så det är inte på det viset. Det kunde ju bara ha varit förra veckan innan någon stal mitt tålamod och min ork.


Nog om det, nu ska jag slänga på mina barn pyjamas och lägga dom om en timme. Sedan ska jag städa undan i kaoset och ta en dusch. Sen ska jag försöka sova lite.



Postad i: Noah&Jamie - mitt stjänstoft Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: