>

Trötthet

Denna eviga trötthet, jag längtar så fruktansvärt till den veckan man vaknar och är pigg varje morgon. Om den någonsin kommer igen. Jag vet inte vad jag ska göra, hur mycket jag ska sova eller något annat heller för den delen för att vakna och faktiskt vara pigg. Och inte gå i en enda dåsig dimma hela dagen. Skulle vara trevligt att kunna sätta sig vid bordet med huvudet i handen utan att känna att man somnar inom en 5 sekunders period.
Jo för det är helt sant, så trött är jag. Sen är det klart att det finns dagar som är lite bättre.

Så nu när min kära sambo, min vackra älskling har lagt barnen ska jag ta mig en dusch och lägga mig i soffan och titta på dåliga program hela kvällen. Tills jag somnar vill säga. ring ej efter kl 8, det är stor att jag sjunkit ner i dyrbar sömn!




sömn är dyrbart, att man
inte tog vara på det bättre
innan. passa på och sova
alla dumma jävlar som
är vakna hela nätterna!
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: