>

Eyy, kompis det går bra nu!



Fick hem papper från distans skolan nu, samhällskunskap och historia here i come! Känns skönt om jag skulle kunna bli klar med det faktiskt! Och jag känner att det ska bli roligt att ha något att göra. Lillkillen börjar ju trots allt dagis och ett par veckor. Dom växer alldeles för fort!

Fick ju också veta att jag har jobb minst 5 veckor i sommar på vätterhem, helt perfekt med tanke på att Michel faktiskt ligger ute på veckorna och det är 7-16, inga kvällar och helger. Men så ska jag ju på arbetsintervju på Onsdag för fysiskt funktionshindrade så får vi se vad det blir av det.
Och nu för en litenliten stund sedan ringde dom från kalles tobak i gränna som jag slängde in ett CV hos efter att Linda berättade att dom sökte folk. Och honom ska jag träffa på måndag. Det går framåt, jag hoppas verkligen jag får ihop allting nu!

Det känns faktiskt som att det kommer lösa sig. Helt fantastiskt, eftersom jag för bara ett par dagar sedan vad helt bombsäker på att jag inte skulle få något jobb alls.

Det går bra nu!
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart, glad för din skull <3

2010-04-27 @ 20:36:17
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: