>

1 April



Idag ska man luras, jag har inte gjort det. Har inte riktigt funnits tillfälle, eller jag hade ju kunnat strunta i att tala om för min kära sambo att han airbrusch kommit och efter klockan 6 skrattat lite snällt och sagt april, april. Men det kunde jag inte med att göra.

Micke skulle åka till underbara Hällefors och lämna massa saker sova kvar och sedan åka hem. Så Michel tog med sig Noah och passade på att följa med som sällskap. Dom skulle passa på att hälsa på farmor en snabbis, och det var ju ett tag sen så det passar ju bra. Jag och Jamie har haft disco här på kvällskvisten. Vi har lyssnat på Lady Gaga, ( jo pojken gillar det ) och Backyard Babies på full volym och han har dansat som besatt.

Jag har länge och väl funderat på att skaffa mig en liten och väldigt försynt piercing i Medusa. Jag har verkligen fastnat för det. Men den sitter ju väldigt olägligt. Det går ju inte riktigt att dölja på några vis, och när man nu ska börja söka jobb och sådär kan jag tänka mig att det blir ännu lite svårare att få sig ett..
Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska klippa mig inom en snar framtid eftersom mitt underhår är som en underbar tova igen, och när jag gör det ska jag passa på att klippa lugg. ( Mamma jag vet att du tror jag ångrar mig, men icke! ) 



                                           
                                                      en sån här skulle jag inte säga nej till!
~~~~~

det är som att vända på
en 5 öring
ena stunden hur bra som
helst och andra som om
jorden skulle rasa samman
Why?

Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Jennie

INGEN kort lugg. Dumma unge. Jag är den som bestämmer över dig, du är mitt barn. VI ska gå igenom alla beslut, du o jag..Punkt. Fast du är ju söt i allt.

2010-04-02 @ 08:11:51
Postat av: Jennie, Jönköping

Vill förresten också ha en sån.

2010-04-02 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: