>

Mina prinsar


Mina små prinsar ligger och sover middag nu, och det är nog faktiskt första gången dom prickat in samma tid. Och igentligen borde jag också sova en stund men jag kletade i färg i håret för att äntligen få lite rätsida på det. Får hoppas att det blir bra bara!

Martina kommer och hämtar oss sen när barnen vaknat så ska vi åka till Robins stuga och grilla lite korv och ha det lite mysigt. Vi har aldrig varit där tidigare så det ska bli roligt.

Nehe, nu ska jag tvätta ur hårfärgen och sen se om jag hinner sova en stund innan barnen vaknar igen, för det skulle inte sitta helt fel kan jag lova!!



~~~~~


ni fyller mig med lycka
varje gång ni ler


Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan jag låna dina/mina prinsar imorrn?

2009-09-12 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: