>

Mat..



Jag skulle kuna leva på kyckling, det finns så otroligt mycket olika saker man kan göra med det. Och det är otorligt gott om jag får säg min mening. Men det bor ju faktiskt fler än mig i detta hushållet och då en av dom inte är något fan av kyckling får jag ge vika enligt mig aldelles för ofta. Måste hitta lite nya goda recept bara. Idag blir det korvstroganff, det duger det med och Noah äter både en och två portioner av det.. Nog om detta.

Nu blir det till att laga mat iaf. 

Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: jamila

tack =)

vilken fin blogg!!! Vet du nån som kan hjälpa mig att snygga till min design?

2009-09-23 @ 09:46:46
URL: http://jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: