>

inte såhär..



det är inte såhär det ska vara..



jag vet inte om jag kan, jag vet att jag borde men jag kan inte. det är som att allt tar stopp jag vill bara skrika ut allt. jag vet inte vad det är som är fel, jag vet bara att det inte är bra. och nu, idag har du fått mig förstå att jag måste ta tag i det som ligger och grubblar. och det borde ha gjorts för länge sen. jag vet bara att det kommer bli jobbigt, det kommer göra ont och jag kommer gråta floder. jag gråter av bara tanken av det. jag vill inte förlora dig. jag vill ha dig, du är den enda för mig. jag kan lova att jag har inte haft en såhär jobbig dag sedan jag vet inte när.. så vilsen och ensam och nu vill jag ha ett slut på detta, ett slut som skulle varit för flera år sen men jag varit för rädd för att ta tag i. jag vågar igentligen inte men jag måste för mina barn skull. och för våran skull.
jag ska lära älska mig själv så jag kan älska dig som du förtjänar.
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: