>

herregud, låt mig sova..



Jag är så trött men jag kan inte sova. Allt bara snurrar runt i huvudet på mig och vad fan kan jag göra åt det? Inte ett skit. Det känns ju för jävla bra, hmf.
Jag skulle bara vilja få somna utan en brakande huvudvärk och ännu hellre vakna utan den. Men det blir väl bättre eller vad säger man?

Imorgon ska jag tvätta och jag kommer få springa som en tokdåre till tvättstugan för så mycket tvätt som det är nu har det nog aldrig varit förut och då skojar jag inte. Det är abslout inget som lockar kan jag lova,så känner sig någon manad att komma och tvätta åt mig så varsågod!

Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka komma till ro och hoppas på lite mer än ca 4 timmars sömn.



Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Maliin ( Gravid&mamma)

AW gumman tack för inlägget , Jag tycke rom dig oxå och det vet du gumman , e det någon finns ja här för dig . <3 kan du ta kort på vagnen den med cp julen som du säger och skicka de till mig , minns inte redigt hur den såg ut . pusss

2009-09-13 @ 12:19:33
URL: http://maliinhannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: