>

Ge lite och få tillbaka

   Man behöver inte ge alls mycket för att få tillbaka en hel del tacksamhet, jag satt och pillade med Jamilas bloggdesign som hon frågade lite försynt och jag kunde hjälpa henne med och självklart. Jag är inte jätteduktig, men hon blev nöjd och det är ju vad som räknas, eller? Ge och ta,  Mer sånt!


Idag sitter jag här med två små halv förkyld skitungar, som för det första varit vakna en del i natt. Och för det andra har gaddat ihop sig på att göra mamma galen dom sista dagarna! Och hade det varit returrätt på dom hade jag nog lämnat tillbaka dom för en stund iallafall. Men idag skonade dom mig från detta och Noah vaknade inte förens halv 9, helt underbart.

Nu ska räkningarna betalas och sen ska här städas av, påbörjade detta igår men det fick avslutas idag..


~~~~~


livet kan förändras så mycket på bara några sekunder
så ta hand om varandra
se vad du har och försök vara nöjd med det
all kärlek

Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ge mig dina söner, (till låns) så KANSKE du får tillbaka dom, ev..

2009-09-28 @ 07:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: