>

Förvirringen är total



När jag vaknade imorse var jag bombsäker på att det var månag. Så vi låg kvar i sängen och mös till 8.10 när det slår mig att det faktiskt är tisdag och Noah ska vara på dagis om 50 minuter. Det var bara att pallra sig upp och göra sig iordning och gå med lillfisen till dagis.

Jag skulle gärna lägga mig på soffan och sova med Jamie men jag ska iväg och det är bara ett sätt för mig att skjuta på det, som jag är så bra på. Jag har lovat mig själv att ta tag i detta och jag ska verkligen göra det också..



~~~~~


förvirringen är total vet inte vad jag ska säga eller göra
vet bara att jag inte orkar ha det såhär. det finns så mycket
kärlek. men det river och värker, jag saknar och längtar
önskar bara det var lite okomplicerat. Okomplicerat finns det?
</3

Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förvirrad? Tillsammans?

2009-09-17 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: