>

Den vackraste lilla Maya 23/9-09

Min Mamma berättade: Hon var så fin, perfekt mun och de minsta små söta fötter jag sett. Hon var så vacker.


Du fick aldrig skrika skrika ditt första skrik, inte ta det första andetaget inte heller öppna dina ögon och möta din mammas blick. En blick och en känsla en mamma aldrig glömmer. Just det ögonblick lever sig kvar med styrka och stolthet. Jag vet att din mamma är minst lika stolt ändå, för du är vacker. Frågar du mig hur jag vet ska jag berätta sanningen för dig. Guds vackraste änglar är dom han hastigast vill ha tillbaka. Dom han ångrade sig att han lånade ut, det han inte alltid tänker på är att det svider, värker och drar i hjärtat hos dom som har väntat på dig, dom har längtat och önskat att tiden ska gå lite fortare så att ni fick träffas och så tar han tillbaka dig på det mest smärtsamma sätt. Han borde tänkt sig för innan han lovade bort dig. Den vackraste lilla Maya  23/9-09






Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Daisy

Usch va hemskt :( Saknar er, hoppas allt är bra.

2009-09-23 @ 22:50:28
URL: http://daisyfors.blogg.se/
Postat av: jamila

vad har hänt? låter hemskt ju ...

2009-09-24 @ 19:13:09
URL: http:// jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: