>

1 september







Nu är sommaren slut. Och det blir mörkare för varje dag som går, löven blir glödande. Det mesta med hösten i mina ögon är faktikst positivt. Man kan tända ljus, göra sig en kopp the och mysa ner sig med en bra bok. Och ja, jag tycker om det. Och för att inte tala om alla mysiga stickade tröjor. Jag gillar helt enkelt hösten.

Jamie låg på golvet idag och snurrade runt två varv, herregud han börjar ju bli stor. Han är ju faktiskt snart 4 månader. Och det känns som att det är 2 veckor sen jag gick som en blivande mentalpatient om han inte hade valt att titta ut. Och ut kom han.. 4 månader snart. Helt otroligt. Min lilla prins.

Nu ska hör städas och plockas innan jag ska hämta Noah på dagis igen. För det behövs verkligen det ser ut som en bombnedslag. Så nu ska jag se om jag kan hitta mitt golv under alla leksaker, kläder och andra saker som ligger och dräller.


 

Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: