>

2 september 2007



2 september 2007 förlovade vi oss, och det betyder med andra att vi har varit förlovade i 2 år och att det har varit Vi - Du&Jag i 2 år och 8 månader. Det är helt sjukt hur fort tiden går och vad mycket som faktiskt hunnits med. Nu sitter vi här med 2 otroligt vackra pojkar som förgyller våra dagar, vi är en familj av ren och skär kärlek!


Det har varit något visst med dig sedan första gången jag träffade dig. Det är något och jag kan inte sätta fingret på det men något utöver det extra är du. När jag sitter och tänker på alla minnen med dig blir jag helt varm i kroppen. det är fina minnen, vackra minnen och jobbiga minnen men alla dessa gör att vi är där vi är idag. Du är sjukligt snygg och bedårande vacker. Jag är glad som har dig vid min sida. Det har nu gått mer än 5 år sen vi träffades första gången och jag hoppas att det blir många fler år tillsammans. Jag Älskar Dig


Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: