>

Riktig höst



Igår slösade jag en massa pengar, det som inhandlades var ett par mjukisbuxor till mig från bikbok på rean och vantar till Noah efter som det är så gott som vinter här i Örebro. Så mycket fanns det att handla ungefär.
Jag letade efter gråtvättade jeansleggings men hittade inga jag ville ha.

Idag ser det ut att bli superhärligt höstväder så jag tror minsann vi ska släpa oss till lekparken en liten stund, även att båda pojkarna är väldigt förkylda.. Vi får väl se hur mycket ork det finns i dom små kropparna.

~~~~~

igen, en gång till.
hur mycket orkar man
igentligen?
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har nåt hänt, tänker på orden längst ner..

2009-10-03 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: