>

vansinnig



Nu jävlar är det dags att införskaffa sig det där körkortet alla tjatat på mig i snart 3 år att ta tag i. För femhundrasjuttioelfte gången var det fullet med vagnar på bussen och jag fick glatt välja mellan att vänta på nästa som gick efter 40 minuter och riskera att inte komma med igen eller gå hem och låta mina trötta ungar sova. Det blev det senare alternativet.

Nu ligger båda två och sover i varsin soffa, jag funderar på vad som ska ätas idag och om jag ska städa av tvrummet lite? Jag städade skrubbade och torkade tills hela köket glänste igår kväll så då kan jag ju faktiskt fortsätta här inne också. Bättre än att bli sittande framför dumburken och vänta på bättre tider..

Så nu, ta tag i det kankse?
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: