>

Sjunde november



Herregud vilken seg dag, kollade på klockan efter vi ätit och konstaterade att den inte var mer än 2. Och efter det försökte jag mig på att baka en kladdkaka och jaghar aldrig misslyckats så sjukt otroligt mycket med en kladdkaka. Men tar man bakpulver istället för vaniljsocker får man ju skylla sig själv att man inte får någon kaka. Hmf, jag hade sett fram emot den..


Andreas var förbi en sväng på eftermiddagen, jag erbjöd kaffe men det hanns inte med, han och angelika fick en liten flicka idag. Han var så trött, men han var glad och de mår bra båda två, eller alla tre.

Jag ska nog gå och köpa en stor påse godis.   God Kväll
Postad i: ungefär som varje dag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: