>

STACKARN

Jag har hittat golvet i vår lägenhet igen, det fanns det under alla saker. Bortom alla kläder och allt kaos så fanns det. Tänk om jag hade tagit mig i kragen och gjort detta tidigare sa hade kanske dagen känts lite lättare. Men jag fick något gjort och det känns skönt.

Min stora plutt har varit gnällig i ett par dagar och jag har funderat på vad felet kan ligga. Men har inte kommit fram till att det varit något större problem. Antog att han bara har en underbar gnällperiod för det har vi ju gått igenom förut. Men idag när vi busade och han skrattade så han höll på att kikna såg jag att det är en hörntand som är på upptågande. Och efter en mer grundlig check av munnen ser jag att han är helt svullen vid alla hörntänder. Så stackarn håller på att få 4 tänder på samma gång, han har samma tur varje gång han får tänder Junior.

Lillfisen ligger här och sover, han lär väl snart vakna och vilja han mat. Igår när vi vägde han på BVC hade han bara gått upp 100 gram så nu blir det att ge han på flaska så att han får i sig det han behöver och att jag slipper amma var 20 minut. Och vid närmare eftertanke så är det nog det bästa om jag inte ska bli ett psykfall.


Nu ropar sängen på mig. God Natt!
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: