>

BOMBNEDSLAG

Det ser ut som en bomb slagit ner i vårt hem, och tro mig när jag säger det. Nu har storfisen och jag ätit lite så nu ska han slängas i badet och sen är det natten! Och lagom till han är klar är det lillebrors tur att äta och bada, det går i ett. Efter lillen badat hoppas jag att jag har lite ork kvar så jag orkar plocka undan lite iaf.. Det är lite dåligt med det för tillfället. Men det är väl bara att ta sig i kragen och göra det som behövs!

Idag har vi varit ute hela dagen i detta underbara sommarvädret, hoppas det är fint hela sommaren nu. För det gör en ju lite piggare faktiskt, iaf mig. Skönt är det ju.

Plikten kallar.

~~~~~

för mycket krav för lite tid.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: