>

ÅHH, DENNA SOL

Äntligen kan man vakna på morgonen och vilja gå upp utan att vilja dra täcket över huvudet. Helt underbart. Moa kom hit igår och sover här tills imorgon och dagen har spenderats tro det eller ej i solen. Ja vi har verkligen varit ute hela dagen, Noah sov en stund på dagen förvisso men då passade jag på att sola lite eftersom lillfisen sov då också. Ibland har man tur.

Mamma och barnen kom hit en stund på eftermiddagen. Hon gjorde iordning en jättegod glasstårta med maränger, glass, grädde, bananer och jordgubbar. Och jag måste säga att den var helt galet god. Och det bästa av allt är att halva står kvar i min frys inte så nyttigt kanske men det kommer utan tvekan avnjutas imorgon också!
När vi kom in vid kvart i 6 var Noah helt redo att gå och lägga sig, han hämtade snuttefilten och tutten och skulle helt enkelt gå till sängen. Så det var bara att ha stackarn vaken en timme till, men det gick bra.
Och nu sover dom små liven, och nu ska jag följa dom åt in i drömmarnas värld!

Och imorgon kommer min Älskling hem! äntligen.

~~~~~

det finns inget jag ångrar allt slit är värt varje sekund.
mina prinsar är dom finaste på denna jord. all kärlek till er.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: