>

Foton


Nu är det alldeles snart dags att gå till dagis med Noah,  Just nu springer han runt med sin motorcykel och leker.
Efter att vi har varit på dagis lämnat han ska jag hem och skicka iväg en hög med bilder på framkallning och sen fortsätta med mina tavlor jag började med för ett tag sedan men hamnade i lådan av någon anledning.

Åh, sen MÅSTE jag rensa ut barnas garderoder det är så mycket kläder dom inte kan ha. Ska lägga undan det Jamie ska ha och sådär. Packa ner alla babykläder ska slussas vidare till andra som ska få bebis inom en snar framtid.

Nehej nu ska jag klä på mina pojkar och gå till dagis.




~~~~~


nu, igår insåg jag att jag alltid kommer älska
älska som aldrig förr. älska som ord aldrig kan
beskriva. vad som än händer kommer jag alltid
älska mina söner. mina vackra glada välskapta
söner. det är vad jag kallar evig kärlek. ♥
Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spara du på bebiskläderna...

2009-09-02 @ 06:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: